Annas kalas

Ja, som ni vet så firades Anna igår. Det började med förkrök hos henne, dock bara en timme. Sen drog jag och mina vänner oss vidare mot stan för att möta upp Emelie och Sarah och sedan bege oss mot Huset. Gillar egentligen inte huset så mycket men det dög. Emelie kunde inte få ut pengar från sitt bankomatkort så det var ju lite trisst, så hon åkte vidare efter ett tag. Jag och Sarah hade det riktigt skoj, resten av människorna bara försvann och dök upp lite här och där.
Resten av kvällen vill jag inte ens tala om, usch. Men jag var förberedd på att något skulle hända så..
"Vad som helst kan hända"
Slutade i alla fall med att jag och Sarah åkte hem med bror och Co, det var väl tur det.

Jag har precis börjat vakna till liv. Har inte mått så bra idag, men får skylla mig själv. Hade några missade samtal av Emelie, men nu vet hon att jag lever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0