Torsdag

Phew, helt slut. Har städat hela lägenheten nästan, har inte ens börjat med bakningen än. Fuck being a housewife asså, aldrig mer känner jag just nu. Men det kanske är värt det ändå, för imorgon är det ju min födelsedag och då kommer alla mina älsklingar hit. Eller inte alla, några av dom träffar jag ju på kvällen. Då blir det middag och utgång!



Har precis varit och hämtat ut ett paket på posten med vårskor, bikini och lite kläder. Allt i råååsa förstås. Just as I like it. Som en födelsedagspresent. Imorgon hoppas jag på fler rosa saker eller kanske sprit i present av mina söta vänner.
Men här har jag inte tid att sitta, måste hinna städa klart och baka innan det är dags för middag framför Antikrundan. Yes you got it, jag är en riktig nörd.

Pussisar,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0