Tisdag, tuesday, martes...

Sjukt vad jobbigt att kliva upp såhär tidigt, känns som evigheter sedan jag gjorde det. Men, men idag är det fulla muggar på gång. Veckans längsta skoldag, hoppas vi står ut. Jag startar i alla fall dagen med havregrynsgröt, äntligen morgon med adam och gry och så min stora, rosa, fluffiga morgonrock såklart.

Såhär ser dagen ut idag:

8:30 - 10:00 Religionskunskap B
10:10 - 11:40 Svenska C
11:40 - 12:30 Lunch
12:30 - 14:00 Engelska D
15:00 - 16:30 Kinesiska steg 1

Och sen blir det maaassa belöning ikväll i form av tevetittande. Bl.a. Victoria Silvstedt - my perfect life och Seven Pounds med Will Smith... åh vad jag älskar dom båda.

 


Nej, skola var det! Ha en superdag så hörs vi under svenska c lektionen ;)

Puss,


Kommentarer
Postat av: vilde

Tack :)

2009-02-03 @ 08:51:11
URL: http://wildeberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0