Svinmobil

Ni vet att jag berättat tidigare att min mobil ibland lever ett eget liv men det här var fan droppen. Skummaste någonsin hände imorse påväg till skolan. Jag satt på tvärbanan, något sen till lektionen medan Jessica redan kommit fram till skolan. Där får hon reda på att vår lärare vabbar.. så hon slänger iväg ett sms för att förklara situationen.

Såhär såg det ut när jag fick det:
"Fan, du behöver inte stressa iaf. Hannes vabbar idag...
Mentoring e gör något. Det funkar inte. Något måste ju
göras och kultur. Kul!"

Vad i helvete försöker människan säga undrar jag och läser det där smset om och om igen för att försöka förstå vad hon ville få fram. Men till slut ger jag upp och ringer henne för att fråga. Hon måste tyckt jag var helt dum i huvudet, då smset hon skickat såg ut såhär:

"Fan, du behöver inte stressa iaf. Hannes vabbar idag.
Vi har bara mentoring och kultur. Kul!"

När jag kom fram till skolan så upptäckte vi källan till vår förrvirring och börjar såklart asgarva. Tillslut så kom jag på att den delen jag fick tillagd i det smset jag tog emot var en del av ett mycket äldre sms jag fått tidigare. Det var en jävligt skum händelse, det här. Varför blev det så egentligen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0