Mer blont i vardagen

Visst är det tråkigt när vi inte skriver så mycket i bloggen, när vi inte har så många uppdateringar eller så mycket intressanta inlägga? Jag förstår er. Jag vet att ni vill ha massvis med blond och blond i er vardag och självklart ska ni få det. Vi älskar ju den här bloggen lika mycket som ni gör.

Vårt mål är att vi ska ha fler bilder i bloggen. Vardagsbilder, snapshots och så självklart en massa party pics - för avd vore livet utan dom? Så det första jag ska göra när jag kommer hem från skolan är att blogga och slänga upp massa bilder - det vet jag ju att ni så gärna vill!

För i övrigt så sitter vi i skolan just nu och pluggar. Vi har egentligen Engelska D nu men vi kom fram till att vi hade viktigare saker för oss (och nej, då menar jag givetvis inte att blogga...). Solen skiner och jag är på allmänt bra humör förutom en sak.  När Jessica kom till skolan idag insåg jag att hon inte hade någonting rosa på sig! Förutom hennes rosa uggs (som vi har likadana) samt hennes rosa halsduk (som vi också har likadana). Det vart lite utav panikkänsla där ett tag men sen kom jag fram till att det inte gör något, jag tycker faktiskt om Jessica i alla fall!

Nu ska jag brunkräma mig lite.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0