Ljuva Lördag

Dags och blogga igen kanske. Håller på att laga middag tillsammans med min älskade mor. Blir underbar bifteki till middag, mums! Vad säger du om det Roffe?

Blev ingen utgång igår, istället träffade jag Jessica och två andra vänner, en som var skyldig mig 500 spänn så dom fick jag tillbaka. Så nu är jag svinrik igen, känns superbra haha. Jessica Pessica ska på bio ikväll och se Bedtime Stories om ni undrar vad hon ska ha för sig. Själv ska jag hem till en vän och spöa skiten ur denne som vanligt, eller något annat kul.

Var förresten i stan idag på förmiddagen. Köpte hårfärg till min hemska utväxt. Sanningen har börjat visa sig och den är fan inte vacker någonstans. Har velat gå med mössa den senaste veckan, men då hade jag bara känt mig som min 13-åriga lillebror. Nej, nu ska det bli bloooont. Sönderblonderat in fact.

Nu luktar det färdigt :)

Puss,


Kommentarer
Postat av: Roffo

Fasen vilken fin middag töserna ätit. Bifteki låter som helt rätt foder för dig Em ;)

Visa lite väteperodixerat hår för oss nu vettja..

2009-03-01 @ 10:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0