Kööör bara

Nu har jag haft en liten bloggfri tid medan jag firat min födelsedag. Men nu är det slut på det. Vet ju att ni längtar efter mina inlägg hela tiden så nu kör vi.

Fredagens bästa present måste ju överlägset vara dessa. Min kompis tyckte tydligen att de skulle passa mig utmärkt och köpte dom därför till mig i födelsedagspresent. Jag måste faktiskt säga att jag kan inte annat än att hålla med. Hur rosa och fjortis som helst. Som pricken över i:et på hela blond-fejktutt-looken. Eller vad säger ni?





Kommentarer
Postat av: Gunde

Jag har silkeskalsonger med hjärtan på (dom är svarta)

2009-02-25 @ 04:19:02
Postat av: Emelie

Hett!!

2009-02-25 @ 12:11:58
URL: http://emelieochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0