Knäppismobil

Min mobil är så himla söt och rosa och jag älskar den.. för det mesta. Men ibland är den helt jävla knäpp. Memorysticket verkar leva ett eget liv och därför funkar bara kameran ibland när den känner för det. Dessutom försvinner alla filer och all musik när memorysticket bestämmer sig för att jävlas. Men ibland så funkar den faktiskt i någon minut.. som idag tex, när jag precis hade skickat iväg ett sms till någon som verkat hjärndöd hela dagen, upptäcker jag till min förvåning att det funkar igen. Överlycklig som jag blir under dessa sekunder av en helt fungerande mobil så vill jag alltid uttnyttja detta till fullo och tar kort på vad som helst som kommer i min väg för ögonblicket.





... i brist på något annat att fota så fotade jag mina egna fötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0