"I deserve to be spanked"

Sitter här och kollar på Lipstick Jungle, helt okej serie faktiskt. Lätt att kolla på, man behöver inte vara så väldans koncentrerad. Har jättesvårt att somna. Försökte för ett tag sedan men gav upp efter en timme. Inte så konstigt att jag inte kan somna i och för sig, sov till klockan fyra idag och drömde dessutom massa sjuka saker. Jag drömmer alltid saker, varenda natt. Drömmer ni ofta?

Härom natten hade jag en riktig mardröm. Jag drömde att jag skulle färga håret (färga utväxten blondare alltså), men någon hade bytt färgerna i färgkartongen och mitt hår blev alldeles rödbrunt. Jag var helt förskräckt och trodde att livet var över. Det må låta helt jävla befängt, men jag var helt förtvivlad. Sen vaknade jag upp och insåg att det bara var en dröm. Finns det någon bättre känsla?

Nu ska jag fortsätta kika på Lipstick Jungle och se hur det går för tjejerna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0