Hosewife för en dag

Gud vilken härlig dag. Känns som att jag fått en massa uträttat, men dagen har ändå inte varit jobbig på något sätt. Vaknade vid 9 av att klockan ringde och kände mig för första gången på väldigt länge helt utvilad. Hur skönt är inte det?

Nu har bestämt mig för att sova ut imorgon och inte vakna av att någon jävla klocka ringer. Det känns som jättelängesen jag sov och fick vakna upp av mig själv, så det ska bli helt underbart. Sen står storstädning och storbak på schemat. Usch asså, får rysningar av dessa housewifesysslor. Att diska är en sak, men att bli housewife för en hel dag är ingen jättehit. Tacka vet jag städhjälpen - synd bara att hon inte är här när man behöver henne som mest!

Antar att jag helt enkelt får kompensera hemmafru-görat med sup och knull eller något på kvällen. Eller äta godis och spela playstation. Eller snacka med Jessica i telefon några timmar. Eller vad gör en typisk tonåring egentligen?



Kommentarer
Postat av: Eggmund

Raka skallen!

2009-02-19 @ 01:29:25
Postat av: Emelie

Haha nej eggs skeggs, glöm det

2009-02-19 @ 15:56:39
URL: http://emelieochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0