Godnatt sötnötter

Nej, strax dags att avsluta fredagen den 13:e med en lång, välbehövd sömn. Hur har er dag varit? Min har varit lugn och utan varesig olyckor eller otur. Javisst, jag spillde ut halva middagen, men det är ju inget ovanligt direkt... Jag är nog största svinet när jag äter. Popcorn är nog värst, speciellt i biomörkret.. tror man är duktig som fått i sig så mycket, men när man kommer hem och tar av sig bh:n så ligger hälften där.

Anyho, morgondagen blir nog superbra. Det känner jag på mig. Jag har massvis att stå i, bla. så ska jag ta en tripp in till stan och utföra några ärenden, baka chokladbollar, städa och så givetvis ha Alla hjärtans dag dejt här hemma med Jessica!

Nu väntar sängen min.

Pussar,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0