Fredag den 13:e



Buuuu! Fredagen den trettonde. Skraj? Det är inte jag. Jag är så otursdrabbad i vanliga fall ändå, så jag är van nu. Dock har inget hänt än idag så jag väntar med spänning på vad som skall komma att ske. Jag har redan en bula på huvudet, en bula på knät, ett stort blåmärke på benet och rivsår i nacken. Kan det bli värre liksom?



Tips på vad man kan göra denna horrorkväll:

- Gå ut och festa med polarna. Många klubbar har skräcktema ikväll!
- Ha skräckfilmskväll med popcorn och bästa vännen.
- Gå ut på spökrunda i skogen när mörkret fallit
- Eller varför inte tjuvstarta alla hjärtans dag med en riktig knullkväll?

Jag ska nog inte göra något speciellt eftersom att jag hatar allt som har med skräck att göra. Så jag tror jag hittar på något kul istället. Vad gör du ikväll?

Puss,

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0