Älskade sportlov

Sportlov, sportov, älskade sportlov. Vad härligt det är att va så liten ibland, att man fortfarande får ha alla sköna, välbehövda lov! Snart är det ju slut med det för då är det studenten som gäller, men mig lider det ingen nöd på. Längtar dit så sjukt mycket! Jag har t.o.m. börjar lägga in det i folks mobiler. Den 5:e juni är en dag som sent skall glömmas!

Nåväl, än är det bara februari och sportlov innebär inte bara skön ledighet. Vi måste faktiskt plugga också tyvärr och inte bara lite utan en jävla massa! Blir inge snowboard eller något för min del inte. Fast självklart händer det ju en del roliga saker också..

* Laga middag med Jessica hemma hos mig. Det blir vår favorit; kött, klyftpotatis och bea.
* Lägenhetsvisning i Bromma.
* Bolt på bio?
* Färgning av hår
* Sportlov på Infinity?
* Och så självklart en massa spontana roligheter som vanligt

Vad ska du göra på sportlovet?



Kommentarer
Postat av: Gargamel

Jobba

2009-02-25 @ 16:05:05
Postat av: Emelie

Tråk! Men lika bra det, då blir du sviningt rik och kan köpa en jättefin studentpresent till mig ;)

2009-02-25 @ 16:56:19
URL: http://emelieochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0