White nooow!

Nu måste jag strax ta och krypa ner i sängen. Imorgon förmiddag ska jag ta mig så långt som till Hemköp (tar en minut med bil) för att köpa tandkräm! Ja juste, tandkräm ;) Jag har nämligen ingen Pepsodent white now kvar och gula tänder är det sista jag vill ha på nyår. Jag har turen att ha väldigt vita tänder och när min tandläkare Eva lagar mina tänder så får hon använda A1, den ljusaste färgen för att fylla dom. Visserligen har jag bara lagat hål två ggr, men ändå!



Pepsodent white now är superbra! Behåller "vitheten" på tänderna. Dessutom så ger den faktiskt vitare tänder efter bara en användning :) Love it!

Har hört från andra att den inte alls funkar, så det är väl olika från person till person.
Annars kan man ju för att förhindra gula, fläckiga eller missfärgade tänder skippa kaffe, te, cola, rökning, snusning och rödvin.

Te och cola är dock min last. Men jag försöker undvika det :)


Kommentarer
Postat av: EMMA

hahha jaa det är roligt! Börjar man kan man inte sluta.. blir beroende av å inteförlora rating å stjärnor haha

2009-12-31 @ 03:11:02
URL: http://egolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0