Våra söta vänner, alla som jag känner?

Gud, vaknade för en halvtimme sen av sjuka drömmar som vanligt. Vad ska vi inte ens gå in på den här gången, haha... Hursom, jag kan inte somna om nu för min mage rent ut sagt skriker efter mat. Hur kan det vara möjligt efter en hel dag av endast ätande? Nästan pinsamt att säga ju... Men, jag orkar inte heller ta mig upp ur den här varma härliga sängen för att äta heller. Någon måtta får det vara.

När man ligger i sängen och inte kan somna så börjar man ju tänka en jäkla massa på allt och ingenting. Och nu har jag bara legat och undrat, vilka är ni som läser vår blogg?? Jag förstår att det typ bara är våra vänner, men ändå, vilka av er är det som läser? Jag är såå nyfiken! :) Skriv gärna en kommentar, eller msna, eller hinta på något sätt om att ni läser bloggen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0