Sliten

Hinner inte med nånting längre. Bara jobbar å jobbar. Kul att åka hemifrån 7, komma hem 17-18. Jag som beställt en ny data och sims 3 som kommer vilken dag som helst, förmodligen imorgon. När ska jag hinna spela? Torsdag blir det jobb, hem och sova sen paaaarty med 2 av de bästa vännerna i hela världen, Pemelie och Anna, samt en hel del annat trevligt folk :)

Jag hade tänkt färga mitt hår innan nyår, eller snarare min utväxt.. Men det skiter jag nog i iaf. Min mamma ogillar starkt att jag färgar håret så ofta. Hon frågade idag när jag ska växa ifrån den åldern då jag färgar håret ljust hela tiden. Det var en bra fråga tycker jag... Hon tycker att jag ska färga håret mörkt istället. Nä, jag överväger nog att färga utväxten istället. Bara killar och mamma som tycker att jag ska va mörkhårig så då får det va!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0