Skyyy baaarrr

Vilken vidrig uppdatering det är på den här bloggen! Den måste bli bättre, pronto! Hursom, tänkte bara berätta att jag varit på Sky bar ikväll. Riktigt nice.. och nyktert. Sjukt vad cola är gott på krogen av någon anledning. Min kära vännina körde också en vit kväll (dock hade vi lika roligt för det!) och hade bilen med sig så vi slapp åka tubisen med alla fulla äckel på natten. Det var sååå skönt! I alla fall så var Sky bar riktigt bra, det tyckte jag om. Tummen upp. Anledningen till att vi var där var för att fira lilla David som fyllde 21 igår.

Nu känner jag att jag håller på att på ett magkatarrsanfall så ska nog ta medicin och gå och lägga mig. Godnatt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0