Skydda din nalle!

Det är viktigt att skydda sin nalle, speciellt för alla med touchscreen! Jag började använda ett fodral till min mobil samma dag som jag fick den, jag tycker det är viktigt att hålla mobilen i så bra skick som möjligt. Tyvärr är fodralet inte ett riktigt mobilfodral och i tråkig svart färg så nu är jag ute efter något fint rosa fodral/väska. :)





Till M köpte jag dock ett sånt här i julklapp. Antar att han inte skulle uppskatta ett rosa lika mycket som jag... Tyvärr fanns det inte i rosa till mig själv men jag fortsätter min jakt. Eller så kan ju någon av mina vänner som läser bloggen ta detta som en hint och köpa en.. nyårspresent(?) till mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0