She is a prostitute.

Helt otroligt, jag lever fortfarande. De senaste två veckorna har i princip bara bestått av jobb. Har vaknat sex på morgonen  och gått och lagt mig klockan nio på kvällen. Dessutom har vi ju fått ett så underbart snöoväder som är hemskt att behöva köra bil i. Idag har jag dock tagit ledigt och det var en himla tur det!

Vad jag ska göra med min första feta lön vet jag faktiskt inte. Men en utlandsresa är redan spikat. Var eller när har jag ingen aning om. Blir nog en del resande nästa år. I vår får jag min studentpresent av mormor, men jag kan inte riktigt bestämma mig vart jag vill åka.. Jag och Pemelie måste dessutom verkligen åka till London, abstinensen börjar bli för stor. Time will tell. 2010 ska iaf bli ett riktigt bra år, det är en sak som är säker.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0