Saknar mitt Coop lite (läs: mycket)

Idag var frugan på min gamla arbetsplats och jobbade, nämligen Coop Forum i Vinsta :) Där fyllde hon på med en massa gott lösviktsgodis så jag åkte förbi och hälsade på henne och min syster som även hon jobbar där. Tyvärr fanns det inga andra roliga gamla arbetskollegor på plats men det blir nog en bio med dom om inte allt för länge.

Sen åkte jag till stan och lämnade tillbaka lite kläder som jag köpt men ångrat mig och inte vill ha. Kollade efter en nyårsklänning men hittade givetvis ingen. Men imorgon ska jag och frugan åka och kolla nyårsoutfit i alla fall. Hoppas jag hittar något då. Rätt svårt och kolla iofs under den här rean, helt galet mycket galna människor i butikerna. Blä, jag hatar rean...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0