psykisk misshandel

Känns hemskt att behöva vänja sig vid tanken av att en människa verkligen kan vara så hjärtlös, dum och omogen. Att människor kan ljuga såhär visste jag sedan innan. Ändå lyckas man alltid vara så blåögd när det väl kommer till kritan. Jag är iallafall inte den som kommer att ha förlorat mest på det här i slutändan, snarare är det en vinst för min del att få se en människas rätta jag.

Jag mår visserligen piss nu, men i framtiden hoppas jag att det är du som sitter där och bölar och inser vilket misstag du begått. Jag hoppas innerligt, för vad har jag gjort för att förtjäna detta?
Du sa att om du var jag skulle du ha spöat dig. Jag trodde faktiskt inte du menade allvar.



Det gör ont en stund på natten men inget på dan. På dagarna har jag ju mitt nya jobb. Har fått jobb på Karamellkungen och har de senaste dagarna försett Årsta och Gullmarsplan med godis i butikerna. Snart är det ju jul också, så chokladkalendern har redan två öppnade luckor, pepparkaksdegen är gjord och jästen till lussebullar är inhandlad. Dessutom ska jag göra ett pepparkakshus i år, bara för att ha något att göra. Om jag lyckas eller inte är ett annat problem. Kan ju faktiskt visa er en bild sen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0