Nu har jag tråkigt igen...

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
"ÅH HERREGUD!" säkert... Nä men, tror det var att B.u.s:en gav ett bra resultat :)

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Jag har aldrig kontanter på mig, vilket suger eftersom att jag alltid vill köpa situation stockholm.. men just nu har jag faktiskt en hundring på mig.

3. Vilket ord rimmar på "test"?
Fest och mest!

4. Favoritplanet?
Jag har inte besökt så värst många.. Men Venus var ju en favorit, riktigt trevligt sist jag var där ;)

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Pessica faktiskt

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Theme-sången till Två och en halv män. Ni vet "menmenmen, menmenmenmenmen" typ.

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Snuskigt värre. En t-shirt :p

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Var och varannan dag.. vem gör inte det?

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Jag har inga skor på mig nu. Strumpor däremot.. med Hello Kitty på.

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Ljust!

11. Vad tycker du om personen du fick denna enkät av/hittade denna enkät hos?
Ingenting.

12. Vad gjorde du vid midnatt?
Såg på NCIS.

13. Vad står det i ditt senast mottagna sms?
"Är den värd 1200 kr?"

14. Var ligger närmaste Seven Eleven?
Hum... Hammarbyhöjden i guess.

15. Vilket uttryck använder du mest?
"Trevligt" brukar vara mitt svar på det mesta...

16. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Min hund!

17. Vilken pälsbeklädd sak rörde du senast?
Min hund

18. Hur många olika sorters droger har du utnyttjat de senaste tre dagarna?
Men usch vad äckligt. Inga givetvis!

19. Vilken ålder har varit den bästa hittills?
Det måste varit typ sexårs.. vilka tider!

20. Din värsta fiende?
Alkoholen.. hehe. Nä, har inga fiender. Vad ska man med det till? Make love, not war.

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En bild på min vovve

22. Vad var det senaste du sa till någon?
"Godnatt" till min hund som nyss gick och lade sig för natten.

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Förmågan att flyga givetvis!! Priceless!

24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Självklart :) En äldre man med skägg.. han kommer hit nästa torsdag med mycket fina presenter ;)

25. Senaste låten du lyssnade på?
La loba med Shakira säkert.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0