Jag har en förkärlek till molosserhundar

Det snöar massor ute och på marken ligger det flera centimeter snö. Det är så otroligt vackert. Och supermysigt! Jag vill bara gå ut men vem vågar gå ut själv klockan 4 på morgonen?? Inte jag i alla fall! Nog för att jag har min lilla biff (Nej han är INGEN gris!) så krävs det nog en större hund för att jag ska känna mig trygg. Men när jag skaffat min Cane Corso eller Dogo Canario, då blir det andra bullar! :D




Cane Corso





Dogo Canario


Svårt att hitta bilder på hundar av dessa raser med både öron och svans i behåll då det är väldigt vanligt att man kuperar dessa. Men det skulle jag aldrig göra med min hund, öronen är ju så himla mysiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0