Last minute shopping

Jag är så kreativ på natten. Jag är en riktig nattmänniska, får så mycket gjort under de sena timmarna. Jag har både städat, slagit in julklappar och bakat under den här nattens gång.
Nu är jag dock jävligt trött men jag vägrar att gå och lägga mig. Varför? Jo, för att imorgon måste jag in till stan och fixa det sista innan jul och det finns ingenting jag avskyr så som att trängas med hundraelvamiljoner stressade och sura människor. Man svettas som en gris inne i butikerna med vinterjackan på sig och fryser som en babian när man kommer utomus. Man får vassa armbågar intryckta i sillisarna och arga blickar om man kommenterar detta. Nä, fy.

Åhlens city öppnar 09 imorgonbitti och då tänker jag vara på plats, rusa in och köpa allt jag behöver. Går jag och lägger mig nu kommer jag inte vara vid liv förrän tidigast 11. Alldeles försent. Så, planen: hålla mig vaken, åka till stan, handla, åka skridskor sen hem och sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0