Dra åt helvete

Kvällen började på Söderhof med Emma, Alexandra och Isabelle. Där var det riktigt skoj och mycket dracks det, tills jag drack något vin eller något som måste ha varit massa äpple i. Jag brukar inte reagera på lite äpple, men får jag i mig för mycket blir jag riktigt allergisk. Detta hände igår, tårarna och snoret rann utan att jag kunde kontrollera det. Detta resulterade i en dyr taxiresa till Apoteket där jag handlade nässpray, några tabletter och näsdukar. Sen efter någon timme gick det över och då var vi redan i full gång på Metro.

Emma träffade en grabb vi kallar Twilight, eftersom han var sjukt lik killen i filmen. Alexandra raggade på även hon. Men jag kära vänner, som är så sjukt trött på killar såg inte ens någon av manligt kön där. Alla kändes bara så ointressanta och lögnare är numera osynliga i mina ögon. Det resulterade ändå i en bra kväll och jag träffade såväl Rönningefolk som gamla klasskompisar. Jag orkade inte följa med Emma och Alex till Grodan så istället begav jag mig hemåt och slockade direkt.

Inga bilder blev det heller, ni vet ju hur jag ser ut...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0