Christmas

God jul lite för sent på er, önskar mig och min onda tå som jag nyss tappade kameran på :(
Gårdagen spenderades med släkt och sen ännu mer släkt. Har nog aldrig träffat så stora delar av släkten på en julafton tidigare. Många fina julklappar och mycket god mat fick jag också.

Imorgon blir det dock jobb igen. Måste verkligen samla ihop mycket pengar nu. En resa till Kos med Emma och Co planeras till sommaren. Dessutom ska jag förhoppningsvis åka 3 veckor till spanien under våren med min mormor. Det är någon slags hjärt/hälso-resa tror jag. Det skulle va riktigt skönt med en så lång semester :)

Slutbabblat for now. Ni kan ju få en överexponerad bild på mig från igår. Är det min hårfärgs fel att alla bilder blir så? För om jag inte får med håret eller ansiktet så blir det ju inte så? Ja, ni ser ju själva. De svarta kläderna blir liksom bra...

 

Trollet kanske också är för blond? Snarare för rosa. Hon är så fin. Det är min nya partner som dessutom luktar så gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0