Vad vore vi utan våra minnen?

Snart fyller Pessica år. Då blir det äntligen en riktig dunderutgång igen. Det var så himla längesen jag och Pessica var ute tillsammans, men när vi väl bestämmer oss för att släppa loss så brukar vi ha så grymt kul. Jag har några riktigt sköna festminnen tillsammans med B2. Många av de kan jag inte skriva om här i bloggen av olika anledningar, men här kommer ett par grejer som jag aldrig kommer att glömma...

- När jag och B2 skulle in på After för första gången (tror jag det var). Kristian vägrade släppa in mig för att "det inte såg ut som jag på kortet" på mitt ID. Haha, låt mig notera att detta aldrig har hänt, varken före eller efter den gången, någonstans. Han påstod att jag hade "juggenäsa" på kortet och att den juggenäsan inte existerade i verkligheten. Jaja, vi löste iaf problemet och behövde aldrig mer visa legg efter det.

- När Jessica och jag ville bli sådär riktigt svinfulla och upptäckte till vår förfäran att lakritsshotten var slut på stället vi var. Vi prövade andra shottar men tyckte inte att det hände något alls.. så vad gör vi då? Jo vi bestämmer oss för att shotta ren vodka. B2 kommer tillbaka från baren med två stycken vodka päron shots. Jag dricker aldrig mer Vodka päron...

- När B2 blev buren till tunnelbanan av garderobiären för att hon inte kunde stå upp och när jag fick en parfym som någon glömt kvar på klubben.


- När vi satt inne på golvet på McDonalds-toan.. nä förresten, det tar vi nog inte upp här.


- När en norsk kille stöttet på mig och det visade sig att han inte visste vem Lene Alexandra var. Fast han var norsk?? Jag blev väldigt upprörd och gick därifrån.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0