Sagan om ringen

Hallå bloggisen. Jag ligger här helt död i soffan och tittar på Sagan om ringen. Fin berättelse det där, haha. Jag älskar denna triologi, eller egentligen all sån där fantasy (nästan). Jag har nog sett den här filmen en miljard gånger, men det gör inget för jag älskar den lika mycket i alla fall. Visst är den lite otäck då och då, men jag står ut.

Jag har i alla fall lagat middag, men jag orkar inte ta en enda tugga. Jag är så fruktansvärt trött. Jag är på lite bättre humör nu än tidigare (med tanke på det förra inlägget). Kan ju ha och göra med att jag avlägsnat mig från min arbetsplats. Eller helt enkelt att vi hade så jävla kul den sista timmen. Vem vet.



Nu måste jag fortsätta titta på filmen. Nu är det spännande.

Pussis,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0