This is what makes me go nuts sometimes...

Jag har suttit och reflekterat över Jessicas senaste inlägg en stund nu. Visst kan man ifrågasätta vad det var för fel på den där kvinnan, men vad jag mest av allt undrar över är vafan det var för fel på killen? Vad hade han för sjuk fotfetisch som krävde att hon parfymerade sina fossingar med en massa sprut? Eller var det kanske så att den här tjejen led av brutal fotsvett, som hon förevigt försöker dölja i en daglig dusch av parfym?
Oavsett om det var fotsvett eller fotfetisch så kan man ju undra varför han uppskattade detta...

Och som att det inte vore nog med det. Varför vill han vara med en sån tjej? Personligen skulle jag bli någorlunda rädd om jag visste att min partner satt och klippte håret på tåget innan vi skulle ses. Det betyder ju att min partner går runt med en sax i väskan. Why? Går personen alltid runt med sax i väskan? Eller slängde personen ner den innan han/hon skulle dra, just in case liksom?

Och det här gott folk, är vad som får mig att bli helt jävla knäpp i skallen ibland. Min mycket goda förmåga att föra djupa reflektioner. Fuck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0