Tandtrådsfunderingar

Om det är något som jag verkligen suger på, så måste det vara att använda vanlig tandtråd. Alltså nu menar jag inte överlag, utan sådan tandtråd som bara är en tråd. Jag vill ha en såndär med handtag eller vad man ska säga. Jag fick nyss nämligen jordens utbrott när jag stod med en bit tråd och skulle tandtråda. Jag kan nämligen knappt använda sån.

En bit vanlig tråd går inte alls hem. Det är fan skitsvårt att använda sådan - den är svår att hålla i, den glider ur händerna på mig när den blir salivig och jag skär upp tandköttet så jävla lätt pga detta. Nej, plackers ska det va. Den är säkert mycket sämre, men så mycket lättare att använda.





Haha tänk om min tandläkare Eva skulle läsa detta.
Vad besviken hon skulle bli, hon som verkligen försökt lära mig det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0