Just nu i bilder

Ja, här sitter jag. Nyss hemkommen från bion. Sommaren med Göran var väldigt rolig, det kan jag inte förneka. Vi fick ett par riktigt goda skratt under filmens gång. Men nu har jag tråkigt igen så jag tänkte fota lite...




Först ville jag fota mig själv för och visa att inlägget om att jag blivit brunett självklart bara var ett helt ironiskt inlägg. Usch! Vilken mardröm. Aldrig att jag skulle bli brunett. Jag är glad att så många av er känner mig att ni inte gick på det. Men, att fota utan spegel gick såhär bra..


Men efter ett par försök så gick det ju!



Så kom jag och tänka på att ni kanske undrar vad det är för skum tröja jag har på mig. Det är ingen skum tröja, utan världens sötaste t-shirt som jag har fått av David och Samira. Tusen tack!



Sen visste jag inte riktigt vad jag skulle fota mer. Men sen kom jag på att jag tänkte bjussa er läsare på det ni älskar mest här i bloggen; mina korvtår och korvfingrar! Här skymtar ni båda...



Närbild på mina korvfingrar. Skriker ni av lycka nu?


Kommentarer
Postat av: Dellion

Började fundera lite där på brunettfotot :P

Och se va bra tuttarna fyller ut hjärtat på tröjan :D

2009-08-25 @ 23:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0