iiiinglishhhhhh

Idag kära vänner har jag varit på Södertörns högskola. Huga(!) säger jag bara, mycket att hålla koll på. Börjar studera affärsengelska där i oktober - kul! Någonting att göra iaf. Registrerade mig idag, sen följde jag med mor min som studerar där till SH-biblioteket. Jag verkligen avskyr bibliotek, det är så tråkigt att man bara vill somna. Satt där och väntade i över en timme och bara kollade på alla människor och undrade om de tyckte det var kul att plugga och vad de pluggade till.

Innan det är dags att börja plugga engelska är det körkortet det ska pluggas till. Alla verkar ju kugga på teorin nu för tiden? Huuuuur ska det gå? Brukar tänka att det är så himla många som lyckats ta körkort i det här landet så jag måste väl också klara det... Äh vi får se. (Slänger in en ful bild bara för att inlägget ska se roligare ut än vad det är)

Hörs :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0