Fick 3 st zoo-påsar i huvudet på min första dag

Idag arbetade jag min första dag på mitt nya jobb. Det var intensivt och mycket nya intryck. Mycket att komma ihåg, mycket att lära sig. Men jag överlevde i alla fall och inatt kommer jag nog att sova gott. Jag är svintrött. Ska upp runt 9 imorgon och funtar redan på att lägga mig. Morgondagen blir lång, med jobb från 10:30 till typ 23:30. Sen är jag ledig. När man jobbar så uppskattar man varenda minut av ledig tid på ett helt annat sätt. Jag känner verkligen hur jag njuter av att ligga på soffan under mitt täcke, det är helt fantastiskt underbart.

Nu: Ett hett skumbad och ett glas iskall Cola.


Pussen,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0