Ett inlägg för boknördar... och B2 :p

Den här boken har jag legat och läst i solen idag. Den är svinbra! Liksom förgående bok så har jag även läst denna förut, men den är också värd att läsa ännu en gång. Och dessutom har jag brist på olästa böcker här hemma så man tager vad man haver... Min mamma har dock tusentals med deckare eller hemska böcker om barn som blir slagna, våldtagna och gud vet vad.. snyfthistorier ni vet. De går inte riktigt hem hos mig. Men någon dag snart så ska jag shoppa loss i någon bokaffär. Reading is sexy.

I alla fall, den här är så himla bra att jag ska ta och tvinga på B2 den när jag har läst klart den. En otrolig historia om fördomar, kärlek, rikedom och intriger.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0