Dårar finns det gott om. Jag träffar dem varje dag.

Nä Jessica, tyvärr så gör folk inte det. Skäms alltså. Det finns så jävla mycket psychon där ute. Världen är full av dårar och idioter. Det kan jag givetvis intyga då jag arbetar inom serviceyrket och träffar flera hundra människor om dagen. Det finns en del riktigt trevliga personer, men överlag kan jag säga att människor är dumma, idiotiska och trögfattade. Jag är helt slut i skallen efter en dag fylld av hundratals puckon och därför ska det bli helt fantastiskt underbart att få lägga mig i sängen och krypa ner under täcket.

För i övrigt har min middag bestått av en liter mjölk. Hur nyttigt är detta för kroppen på en skala? Kommer mitt skelett att förvandlas till stål? Och mina naglar också kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0