You and me, we're meant to be.

Fy vilken lång dag! Alldeles för mycket för mig som bara sovit en timme inatt.. Så för att lätta upp stämningen och göra dagen lite roligare smet jag och B2 ifrån Svenska C-lektionen och åkte in till stan för lite fönstershopping.. var det tänkt i alla fall. Gick in på Zara i hopp om att kanske hitta en passande studentklänning. Det första jag ser är en jättefin vit kjol, som en dröm typ och tänker att "den här ska jag ha i fall att jag inte hittar någon klänning innan studenten", hänger tillbaka kjolen och går därifrån. Går runt ett varv i butiken innan jag kastar mig tillbaka på kjolen. It was meant to be, liksom. Så jag gjorde något jag inte alls planerat, jag köpte kjolen. Det är jag och kjolen, det ska helt enkelt va vi två. Nu tror jag lite för en stund på kärlek vid första ögonkastet...

Nu ska jag bara övertala B2 att köpa en likadan.

Bild kommer senare!





Kommentarer
Postat av: Dellion

Underbar känsla!

2009-04-14 @ 20:48:20
Postat av: Emelie

Ja, verkligen :)

2009-04-14 @ 23:17:01
URL: http://emelieochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0