While emelie is shejving her rat

Hallooo hallo bloggis. Sitter här hos emelie. Hon shejvar sig lite. VI ska strax iväg å fira de sista dyrbara timmarna av valborg med några nära och kära. Vi har haft en mycket trevlig middag tillsammans, lika gott som vanligt. Det hela slutade dock med att Emelie drar med sig hela matbordet och all mat ner på golvet när hon reser sig upp. Anledningen till att hon reste sig? Hon höll på att kvävas av colan när jag satt och grubblade över om mannen nere på gatan var otrogen mot sin flickvän eller inte? Klart han är tänkte jag, men varför? Vi är ju faktiskt bara människor. Längre hann jag inte komma förrän maten och bordet låg på ballens golv. Synd, men gott så länge det varade.

Vi är ju proppis nu självklart. Ändå har vi lyckats trycka i oss jordgubbar och vaniljglass med chokladkross i.  Gud så gott! Om ni undrar varför vi kanske ser lite packade ut på bilderna från mösspåtagningen så måste jag påpeka att det faktiskt serverades 0,7 % cider och vi har inte druckit på länge..





Nu äre dags å dra. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0