Vad skönt att vara blond!

Jobbigt och vara blond ibland.. men å andra sidan är det ju det bästa jag vet. Det är så härligt att kunna vara dum ibland och sen bara skylla på hårfärgen! För ja, hur beskriver man vad en själ är egentligen? Är det inte sjukt svårt? Det känns ju helt obeskrivligt i alla fall. Och dessutom vet väl ingen exakt vad det är heller.. eller har jag fel?

Nej, det där kan man ju filosofera om i evigheter och det orkar inte min blonda hjärna med. Det överlåter jag till någon annan. Nu ska jag i alla fall dricka ett glas cola och strax se ett avsnitt av Två och en halv män. (Haha, jag älskar hur fult den svenska titeln låter). Och på tal om Två och en halv män så har jag nu införskaffat theme låten som ringsignal. Erkänn att det är lite charmigt ändå.

Pussis,




Kommentarer
Postat av: Dellion

Har du tittat på How I Met Your Mother? Också en helt underbar serie!



Mer tuttar ät folket :)

2009-04-16 @ 09:06:25
Postat av: Emelie

Ja, jag har kikat ett par gånger men aldrig riktigt fastnat. Det verkar väldigt kul dock, annars skulle jag ju inte ha fortsatt titta :p

2009-04-16 @ 14:19:49
URL: http://emelieochjessica.blogg.se/
Postat av: Dellion

Min nya favoritserie :)

2009-04-16 @ 17:16:24
Postat av: M

Ja, mer tuttar åt folket!

2009-04-22 @ 00:41:51
URL: http://sextankarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0