Usch vilken mardröm!

Det gick superbra hos tandläkaren som vanligt. Min tandläkare är alltid lika trevlig och glad och vet ni vad? Det smittar av sig! Nu sitter jag hör och är helt bedövad i munnen och hungrig som en varg, men än får jag inte äta.

Jag ska nog ta och sova en stund snart. Inatt blev det inte mycket sömn nej, och så skulle jag ju upp tidigt. Jag fick nog bara några få timmars sömn då jag drömde mardrömmar hela natten. Det är verkligen något med oss blondiner, som jessica påpekade i några inlägg längre ner, vi drömmer jämt mardrömmar om att vi blir brunetter. Inatt var det dock trippelt upp. Jag drömde att jag vaknade upp en morgon och såg till förskräckelse att mitt hår var mörkbrunt. När jag sedan kollar ner är mina sillisar borta och kvar är en jävla planka. Min fejja hade dessutom blivit helt sne och konstig. Paniken var ju ett faktum vid det laget. Nä, tacka gud för att jag vaknade sen och insåg att det bara var en mardröm... Tänk och vakna upp på riktigt en morgon och se ut ungefär som Katrin Zytomierska. Vad tar man sig till då?




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahaha! så jäkla skönt!

2009-04-09 @ 16:52:57
Postat av: hejhejtjatja

och jag som tycker att katrin är rätt snygg :D



2009-04-10 @ 00:17:15
Postat av: Emelie

Smaken är väl som baken antar jag :p

2009-04-10 @ 00:25:08
URL: http://emelieochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0