Magnetic waves shrink silicone molecules. OH NO

Jag vet inte vad som hände, men idag fick jag för mig att jag ska se en skräckfilm. Och för att ni ska förstå vad som är så konstigt med detta så kan jag berätta att jag inte har sett en skräckfilm sen jag va.. 14 kanske? Det närmsta jag har kommit skräckfilmer sedan dess är Scary Movie. Jag hatar skräckfilmer! Jag har aldrig förstått fascinationen med att bli riktigt uppskrämd och att gå runt och va rädd. Men idag fick jag för mig att jag måste prova på detta, som ska vara så fantastiskt..

Berättade det genst för min vän som propsade på att då måste vi se det på bio. Men jag vet inte, det kanske blir lite för mycket för en rädd liten skit som mig. Eller?




Har ni några förslag på bra skräckfilmer? (vad e en bra skräckis egentligen? :s)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0