Lång ledighet

Har blivit en lång ledighet för vår del; onsdag, torsdag, imorgon sen helgen. Anledningen är att jag har varit sjuk, inte så värst kul. Nu börjar jag bli friskis igen så det är ju skönt. Nu när jag varit hemma har jag passat på att göra det man inte hinner annars. Förutom att ha knaprat piller och druckit hostmedicin så har jag letat fram bilder till studentplakatet, shoppat med mammsen och STORstädat mitt rum. Det var verkligen på tiden. Passade på att möblera om lite också och sätta upp mina nya gardiner. Ja,ni kan kalla mig flitiga Lisa..



Nu är jag iaf helt slut av allt detta, är ju trots allt fortfarande lite sjukling, ihi. Ska gå och ta kvällens dos av morfin nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0