Glad Påsk!

Godmorgon alla söta bloggisar. Kvällen slutade väldigt sent igår.. kom inte hem förrän 4 och jag är redan uppe! Jag halvdöd vid det här laget alltså. Men här väntas gäster så det är bara upp och städa och duscha.

Jag hade en helt okej kväll igår med Susanna. Ett par glas vin på en uteservering, en drink på Fridays, några drinkar på Huset (som för i övrigt va helt dött) och sen förbi After såklart för att hälsa på klädhängarn.

Idag är det påskafton som sagt. Vad ska ni göra idag?




Mitt påskkort till er. Hahahaha, sjukt vad dålig humor man har. Pussis,


Kommentarer
Postat av: Anonym

Flickor, lite dålig uppdatering nu va? ;)

2009-04-13 @ 22:12:08
Postat av: Shawn

Det var jag som var det förra inlägget =P

2009-04-13 @ 22:12:49
Postat av: emma

Sugen på att klicka hem lättförtjärnade kläder? samla lätt poäng och byt in mot presentkort, går hur snabbt som helst!!

Bli medlemm med den här länken och få 50 poäng!



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=171065

2009-04-14 @ 00:58:35
URL: http://enemmandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0