Åh en sån underbar dag!

Trots att det bara var mösspåtagning och inte själva studenten så är jag sååå lycklig idag. Solen skiner, alla hade sina mössor på och sjöng om studentens lyckliga dagar. 17 skoldagar kvar!!! Helt sanslöst. 11 år och ungefär 162 dagar har jag gått i skolan i mitt liv. Efteråt kom vår mentor fram till oss och kallade oss för hennes små blondiner. Så sött! Hon sa att hon alltid märker om vi är där, det är bara att kolla efter två blonda huvuden brevid varandra...




Men det är ju faktiskt valborg idag också. Och vad innebär det? Lek med Jessica såklart! Jag har precis marinerat fläskfilé och ska snart börja fixa så att vi kan sitta på ballen och mysa hela kvällen. Men först blir det disken.

Pussis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0